Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ale úplně nejhorší je dopresivní dobrá nálada:-)

0 0
možnosti
PM

P64e24t65r 92M13u46r66č61e14k

18. 10. 2014 1:48

Moderní slovo "depka" už tak nějak zdomácnělo.Pobolívá mne hlava? Depka. Pohádal jsem se s kolegou v práci? Depka. Udělal jsem dopravní přestupek a dostal pokutu?

Depka. Až vám bude šedesát přijdete o práci a navíc onemocníte ony vás ty "depky" přejdou anebo umřete hlady.

0 0
možnosti
JM

Jako diagnostikovaná bipo vím, co je depka, vítám každé kladné našlápnutí, o které se evidentně snažila i autorka, ale dvakrát ji údajně rozbrečel nějaký jedinec z kuloárů....hm, tomu asi nerozumím, tak co si z toho mám vybrat? Jupí, balónek a vzápětí slzící autorku?

Sejdeme se v Bohnicích.

0 0
možnosti
Foto

J73a87n 92P60r88a39ž87á38k

17. 10. 2014 23:05

R^Ten pomyslný balonek se starostmi a strastmi nesypat na hlavu, ale odkopnout, ať letí až k Neumětelům. Třeba to zafunguje úplně opačně a od depky to trochu uleví:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 806x
Píšu, když mě to chytne. Píšu, co od lidí pochytím. Píšu v dobré náladě. Píšu, protože mě to baví!

Seznam rubrik