Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nehledě na to, že prd je zde opravdu pro všechny, pro ty hluché má svůj aromatický ráz ;-)

0 0
možnosti

Pobavila jsem se, zapomněla jste jen na další zásadní věc. Podle prdů poznávací znamení - fáze chození zamilovaných. Znáte to, spolu dva chodí opravdu, až když před sebou prdí. R^

1 0
možnosti

Dáma se nezapře. I toto je zřejmě představa demokracie.

3 0
možnosti

Tak toto nemá s demokracií nic společného. Takové zamyšlení by nejspíš prošlo i za totáče. Podle mne jde spíše o feministický projev, protože autorka uchopila ryze mužské téma. :-)

1 0
možnosti

M96i59l55a66n 48N30o56v54ý

23. 6. 2014 7:24

Takové zajímavé téma a tak odfláknuté. Doufám, že u dílu č. II - což bude, jak předpokládám, bristolská škála stolice, se polepšíte.

3 0
možnosti

Proč mi tohle děláte ? ;-D  Způsobit mi dušení rohlíkem není zrovna fér ! ;-D

1 0
možnosti

Aneb v čem se rohlík rovná prdu ;-D

0 0
možnosti

Vážená...řeknu vám jednu poučku a to,že  "prd je vlastně krg,který odmítl cestu hrdelní a aroto šel cestou prdelní".:-P

0 0
možnosti

Hlavně nezapomeňte hlásit barvu.

0 0
možnosti

P60e34t89r 91M57u70r50č91e45k

22. 6. 2014 22:05

Říká se tomu taky klatulence čili vanutí;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 806x
Píšu, když mě to chytne. Píšu, co od lidí pochytím. Píšu v dobré náladě. Píšu, protože mě to baví!

Seznam rubrik