Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... si ho dejte dolů a básta. Proboha, co je na tom tak těžkýho ?!8-o

1 0
možnosti
PL

P47e96t32r 20L94u21k40e78š

28. 5. 2014 21:54

Prkénko nahoře. Žádná hádka, křik a výčitky. Žena je nejspíš mimozemského původu. Dobře jsem si vybral. Historii záchodků stojí za nastudování. Je děsně zajímavá. Vraždilo se tam. Poklady tam byly (opravdové poklady - ne to, co myslíte...)

3 0
možnosti
MS

Myslím, že řešení tohoto závažného problému by se měla ujmout Evropská unie. Kam se hrabou eurobanány, to se nedá srovnat! ;-D

0 0
možnosti
Foto

I11v67o 92C31i88l66i35c13h

28. 5. 2014 20:31

Nestačí, že už nám chtějí regulovat splachovadla? 8-o

1 0
možnosti
Foto

J88a18n71a 47M36a43j45o17v28á

28. 5. 2014 20:17

Ts, to já jsem doma brutální záchodová tyranka, neb mi vstávají vlasy na hlavě (a nemůžu to ovlivnit), když není záchod kompletně zadeklíkovaný, tedy NEJEN spuštěné prkénko, ale i překryté takovým tím celkovým víkem. Jinak jsem na mašli a děsně ječím. :-). 

A tak mne nejspíš brzy vymění za nějakou nehysterickou záchodoprknařku :-).

3 0
možnosti
HV

H45o92n55z68a 36V82r78á29n15a

28. 5. 2014 19:30

Teda po přečtení článku i diskuze mám hned lepší náladu :-D Záchodová diskuze... Dobrýýýý

4 0
možnosti
Foto

Doma zásadně v sedě.

1 0
možnosti
Foto

Prkénko tam, kde zůstalo po posledním použití. Tak jednoduché je to. Ani nahoře, ani dole. To je agrese.

2 1
možnosti
MP

A ad křivochcalky: Zná m maníka co se uměl do sněhu podepsat. Dám litr dámě, která předvede že to umí taky. Jo a tři křížky, i když by byly pro ženu vrcholným výkonem, samozřejmě neplaťej :-P

0 1
možnosti
MP

já to po jedný hátce vyřešil. Prkýnko jsme urval a seď si na porcelánu .

0 1
možnosti
MM

Jen tak mimochodem... ne u kazdeho prkenka muze muz vykonavat obe potreby v sede... ta vec mezi muzskymi nohami je tak trosku vice vystrcena dopredu, takze by se brzoi mohla objevit kaluz kolem zachodu :D

0 0
možnosti
MS

To mi trochu evokuje oblíbené upozornění, které hajzlbáby svého času umisťovaly vedle pisoárů:

"Pánové, přistupte blíže, to co držíte v ruce, není tak dlouhé, jak se domníváte !" :-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 806x
Píšu, když mě to chytne. Píšu, co od lidí pochytím. Píšu v dobré náladě. Píšu, protože mě to baví!

Seznam rubrik