Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Blboid kam se podíváš

U nás na světě, planetě, celé širé Zeměkouli žijí „blboidi“. Na první pohled vypadají poměrně normálně...

Předem zasílám, že tento článek může lehce působit jako útočný. Leč možná jsem za poslední dobu lehce vykolejená setkáním s některými jedinci. Nepokoušejte se mě brát příliš za slovo, jelikož tato slova proudí z mé afektované mysli.

Řeknu to narovinu. U nás na světě, planetě, celé širé Zeměkouli žijí „blboidi“. Na první pohled vypadají poměrně normálně. Někdy i při druhém, třetím… či dokonce stém pohledu vám nepřijde ona persona zvláštní. Ale jednou za čas někdo z nich přijde a nestačíte věřit svým očím. Oni totiž asi po cestě k vám někde pozbyli orgán mysli. Nejspíš ho poslali na cestu kolem světa s Willy Fogem, jenže když zjistíte, že ani po 80 dnech není mozek na svém místě, začnete uvažovat, že si jejich objekty přemýšlení vzal s sebou Armstrong na Měsíc, kde je rituálně zanechal, jako vzorek lidského těla pro mimozemšťany.

Zkrátka z původně rozumných a racionálně uvažujících bytostí se stala oblouďátka. Máte pocit, že neumějí do pěti napočítat. Připadáte si jako hlasná trouba na nádraží, která stále opakuje odjezdy vlaků, ale ve skutečnosti ji nikdo neposlouchá. Na rozdíl od hlasu z megafonu se snažíte nasadit několik variací intonací. Zprvu pěkně a pomaličku, potom lehce přiostříte ráznějším projevem a nakonec se z vás stane uřvaná šelma a oni stejně jenom hledí a přikyvují vaší rozhořčenosti.

Horší je, že vy s těmito lidmi musíte nějakým způsobem pracovat. Jenže v období „čumim a hledim“ nejsou schopni vyplodit nic. Jenže pak přijde zázrak a jakoby E. T. dovezl mozek zpátky z Marsu, se lidé s bývalou mozkovou absencí vzepřou a začnou se velmi o všechno zajímat. Ptají se mě, jak jsem to teda vlastně všechno říkala a jak to teda bude a co mají udělat. Dobrá, seberu všechny síly a pokusím se to vysvětlit pěkně, krásně a nádherně znovu. Oni pochopí a začnou být proti. „A proč to tak je?“, „A proč se to neudělá takhle?“. A v té chvíli mám sto chutí vyletět na ten Měsíc, vytrhnout si mozek z hlavy a rituálně ho tam zahodit a následovně skočit do víru vesmíru a plachtit mezihvězdným prostorem. Nicméně raketa je zatím drahý špás, takže se s onou skutečností musím vypořádat. Zkrátka a prostě po dlouhé době hibernace mozku si nemůžou dovolit něco měnit, předělávat a ve výsledku mně osočovat, že já jsem ta špatná, jelikož v 95 % případů přicházejí se svými kreativními nápady s křížkem po funuse.

Ovšem dospěla jsem názoru, že největší BLBOID ze všech jsem já. Protože se s nimi piplám a jim to stejně nepřijde k chuti. Ve skutečnosti jsme blboidi všichni, akorát někteří sobci s mozkem uvnitř a někteří solidární jej poslali na výzkumný let do vesmíru pro blaho a rozvoj vědy.

A nezapomeňte, že blboid je jenom ten, který jím chce být!

 

PS: Tento článek je věnován všem schopným lidem, kteří mají silné nervy a dokážou dobře vést a organizovat lidi, protože mít na tohle žaludek mají jen duševně i fyzicky silní jedinci s pevnou vůlí a já jim za to děkuji. Nechť váš mozek zůstane na správném místě!

Autor: Jana Hostičková | čtvrtek 26.2.2015 18:00 | karma článku: 15,83 | přečteno: 1380x
  • Další články autora

Jana Hostičková

Vlak bude na svém příjezdu asi deset minut opožděn aneb dobrodrůžo začíná

Abych se narovinu přiznala s výběrem společnosti, která mě přepraví do místa určení, jsem moc neváhala. Ono totiž ani nebylo z čeho vybírat, navíc všechno vypadalo tak nevinně.

3.8.2016 v 19:48 | Karma: 20,71 | Přečteno: 1026x | Diskuse| Cestování

Jana Hostičková

Jak jsem s grácií kupovala dárky den před Štědrým dnem

Byl 23. prosinec a já jsem neměla ještě žádný dárek. Což o to, mé nitro zůstávalo poměrně klidné, ale nevím, jak by to přijali mí blízcí, kdybych je neobdarovala nějakým hezkým dárkem.

9.1.2016 v 17:00 | Karma: 5,82 | Přečteno: 284x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Blondýna na sportovním utkání

Už se stává téměř tradicí, že se jednou za rok objevím jako jedna z organizátorů na florbalovém turnaji. Paradoxní je, že florbalovým pravidlům extra neholduji a sedím za pultem bodového rozhodčího.

2.11.2015 v 19:30 | Karma: 9,10 | Přečteno: 594x | Diskuse| Ostatní

Jana Hostičková

Posilování je moje cesta i cíl. Pro činky jsem se narodil, pro bicáky žiju.

Protahujete svalíky a znásilňujete stroje ve vašem fitness dómu? Tvrdé cvičení, které vás dostane až na vrchol. Stačí jen dřina, odříkání a pár stovek na permanentku do fitnessu. Že bychom začalivěřit ve svatého Činku?

5.8.2015 v 19:00 | Karma: 10,05 | Přečteno: 332x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Hostičková

Když si záda vezmou dovolenou

Nemůžete se pohnout a naříkáte celý den, vaše pohyby jsou umožněny jen do určitého úhlu, jinak hrozí akutní bodání, které projevujete naříkáním vstříc svému okolí.

22.5.2015 v 19:30 | Karma: 7,66 | Přečteno: 375x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 806x
Píšu, když mě to chytne. Píšu, co od lidí pochytím. Píšu v dobré náladě. Píšu, protože mě to baví!

Seznam rubrik