Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Blboid kam se podíváš

U nás na světě, planetě, celé širé Zeměkouli žijí „blboidi“. Na první pohled vypadají poměrně normálně...

Předem zasílám, že tento článek může lehce působit jako útočný. Leč možná jsem za poslední dobu lehce vykolejená setkáním s některými jedinci. Nepokoušejte se mě brát příliš za slovo, jelikož tato slova proudí z mé afektované mysli.

Řeknu to narovinu. U nás na světě, planetě, celé širé Zeměkouli žijí „blboidi“. Na první pohled vypadají poměrně normálně. Někdy i při druhém, třetím… či dokonce stém pohledu vám nepřijde ona persona zvláštní. Ale jednou za čas někdo z nich přijde a nestačíte věřit svým očím. Oni totiž asi po cestě k vám někde pozbyli orgán mysli. Nejspíš ho poslali na cestu kolem světa s Willy Fogem, jenže když zjistíte, že ani po 80 dnech není mozek na svém místě, začnete uvažovat, že si jejich objekty přemýšlení vzal s sebou Armstrong na Měsíc, kde je rituálně zanechal, jako vzorek lidského těla pro mimozemšťany.

Zkrátka z původně rozumných a racionálně uvažujících bytostí se stala oblouďátka. Máte pocit, že neumějí do pěti napočítat. Připadáte si jako hlasná trouba na nádraží, která stále opakuje odjezdy vlaků, ale ve skutečnosti ji nikdo neposlouchá. Na rozdíl od hlasu z megafonu se snažíte nasadit několik variací intonací. Zprvu pěkně a pomaličku, potom lehce přiostříte ráznějším projevem a nakonec se z vás stane uřvaná šelma a oni stejně jenom hledí a přikyvují vaší rozhořčenosti.

Horší je, že vy s těmito lidmi musíte nějakým způsobem pracovat. Jenže v období „čumim a hledim“ nejsou schopni vyplodit nic. Jenže pak přijde zázrak a jakoby E. T. dovezl mozek zpátky z Marsu, se lidé s bývalou mozkovou absencí vzepřou a začnou se velmi o všechno zajímat. Ptají se mě, jak jsem to teda vlastně všechno říkala a jak to teda bude a co mají udělat. Dobrá, seberu všechny síly a pokusím se to vysvětlit pěkně, krásně a nádherně znovu. Oni pochopí a začnou být proti. „A proč to tak je?“, „A proč se to neudělá takhle?“. A v té chvíli mám sto chutí vyletět na ten Měsíc, vytrhnout si mozek z hlavy a rituálně ho tam zahodit a následovně skočit do víru vesmíru a plachtit mezihvězdným prostorem. Nicméně raketa je zatím drahý špás, takže se s onou skutečností musím vypořádat. Zkrátka a prostě po dlouhé době hibernace mozku si nemůžou dovolit něco měnit, předělávat a ve výsledku mně osočovat, že já jsem ta špatná, jelikož v 95 % případů přicházejí se svými kreativními nápady s křížkem po funuse.

Ovšem dospěla jsem názoru, že největší BLBOID ze všech jsem já. Protože se s nimi piplám a jim to stejně nepřijde k chuti. Ve skutečnosti jsme blboidi všichni, akorát někteří sobci s mozkem uvnitř a někteří solidární jej poslali na výzkumný let do vesmíru pro blaho a rozvoj vědy.

A nezapomeňte, že blboid je jenom ten, který jím chce být!

 

PS: Tento článek je věnován všem schopným lidem, kteří mají silné nervy a dokážou dobře vést a organizovat lidi, protože mít na tohle žaludek mají jen duševně i fyzicky silní jedinci s pevnou vůlí a já jim za to děkuji. Nechť váš mozek zůstane na správném místě!

Autor: Jana Hostičková | čtvrtek 26.2.2015 18:00 | karma článku: 15,83 | přečteno: 1380x
  • Další články autora

Jana Hostičková

Vlak bude na svém příjezdu asi deset minut opožděn aneb dobrodrůžo začíná

Abych se narovinu přiznala s výběrem společnosti, která mě přepraví do místa určení, jsem moc neváhala. Ono totiž ani nebylo z čeho vybírat, navíc všechno vypadalo tak nevinně.

3.8.2016 v 19:48 | Karma: 20,71 | Přečteno: 1026x | Diskuse| Cestování

Jana Hostičková

Jak jsem s grácií kupovala dárky den před Štědrým dnem

Byl 23. prosinec a já jsem neměla ještě žádný dárek. Což o to, mé nitro zůstávalo poměrně klidné, ale nevím, jak by to přijali mí blízcí, kdybych je neobdarovala nějakým hezkým dárkem.

9.1.2016 v 17:00 | Karma: 5,82 | Přečteno: 284x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Blondýna na sportovním utkání

Už se stává téměř tradicí, že se jednou za rok objevím jako jedna z organizátorů na florbalovém turnaji. Paradoxní je, že florbalovým pravidlům extra neholduji a sedím za pultem bodového rozhodčího.

2.11.2015 v 19:30 | Karma: 9,10 | Přečteno: 594x | Diskuse| Ostatní

Jana Hostičková

Posilování je moje cesta i cíl. Pro činky jsem se narodil, pro bicáky žiju.

Protahujete svalíky a znásilňujete stroje ve vašem fitness dómu? Tvrdé cvičení, které vás dostane až na vrchol. Stačí jen dřina, odříkání a pár stovek na permanentku do fitnessu. Že bychom začalivěřit ve svatého Činku?

5.8.2015 v 19:00 | Karma: 10,05 | Přečteno: 332x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Hostičková

Když si záda vezmou dovolenou

Nemůžete se pohnout a naříkáte celý den, vaše pohyby jsou umožněny jen do určitého úhlu, jinak hrozí akutní bodání, které projevujete naříkáním vstříc svému okolí.

22.5.2015 v 19:30 | Karma: 7,66 | Přečteno: 375x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Hostičková

Já a hypochondr?

Znáte, když vás něco bolí a nevíte, co to je? Bojíte se a sevře se vám celá mysl nad tím, co se s vámi asi děje? Tak vítejte v mé ordinaci. Diagnostikuji na základě kvalifikovaných znalostí a rozdávám jen registrovaná léčiva.

11.5.2015 v 18:00 | Karma: 6,21 | Přečteno: 279x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Hostičková

Pozor, vyletí ptáček!

Aktuálně se všechno a všichni fotí. Jakmile se schopnost zaznamenávání okolního světa dostala i do našich mobilních zařízení, stali jsme se pořizováním fotografií doslova posedlí. Objevuje se i nová fotografická terminologie - SELFIE, DUCK FACE...

24.4.2015 v 18:18 | Karma: 6,31 | Přečteno: 207x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Žába na prameni aneb psychický blok

Ovládá mé jednání, snižuje mé sebevědomí, dostává mě do rozčarované lability, demoluje mě!

10.2.2015 v 13:23 | Karma: 8,17 | Přečteno: 447x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Hostičková

Závislost na automatech

Ten stroj, jenž byl postaven do mnou velmi navštěvovaného místa, je peklem pro moji peněženku. Již v titulku jsem se dopustila drobné mystifikace, jelikož má závislost na automatech není přesně toho typu, co si většina z nás představuje. Nicméně jsem jej zvolila záměrně pro upoutání vašich očních bulev přímo na tento článek.

15.12.2014 v 19:10 | Karma: 7,18 | Přečteno: 556x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Hostičková

Ústa zahalená do oparu

A je to tady! Po více než půlroční absenci tohoto útvaru na mé tváři mohu s radostí v srdci oznámit, že je zpět a ve své nejlepší kondici. Bystřejší jedinci již jistě pochopili, že objektem pokrývající má ústa je opar. Šťastlivci, kteří nebyli obdařeni čas od času vzrůstajícím, nechutným a oplzlým elementem zdobícím okraje mých rtů, mohou slavit. To naše „asociace herpes oparus“ má situaci lehce komplikovanější. Zkrátka nikdy se jej nezbavíme.

9.11.2014 v 20:30 | Karma: 6,37 | Přečteno: 327x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Mám depku, máš depku, máme depku

"Mám depku." V dnešní době velmi používaná fráze. Snad každý ji už někdy vyslovil. Zkrátka je pro ni teď nejvhodnější chvíle.

17.10.2014 v 22:59 | Karma: 6,27 | Přečteno: 472x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Lidstvo pod zářením chytrých telefonů

Kdo jej nemá, jako by nebyl. Ovšem a nicméně je má už velká část naší populace. Ozařují naše mozky a nutí nás k věcem, kterým nemůžeme rozumět, avšak jen do té chvíle dokud si je nezkusíme. O čem že to je řeč? No přece o inteligentních mobilních aparátech, které nám ve značné míře mohou usnadňovat, ale i stěžovat život.

25.8.2014 v 10:30 | Karma: 10,59 | Přečteno: 710x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Není nad český dlabanec

Když je řeč o jídle, tak snad každý se k tomu může vyjádřit. Se zaháněním hladu mají všichni nějakou zkušenost, a proto se stává věrným tématem skoro ve všech společenských odvětvích.

8.8.2014 v 16:27 | Karma: 12,34 | Přečteno: 549x | Diskuse| Ostatní

Jana Hostičková

Co ještě nevíte o prdění

Je to vzdušné a voňavé, co to je? Ano není to voňavka, ale prd. Pro velké množství lidí je slovo prd jedno velké tabu. Ale proč? Vždyť je to tak přirozené.

22.6.2014 v 20:44 | Karma: 23,99 | Přečteno: 3506x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Když není co říct aneb Trapná chvíle ticha

Je to jeden z nejvíc nepříjemných momentů, co znám. Pokud se často setkáváte s lidmi, stává se vám to docela běžně.

17.6.2014 v 21:29 | Karma: 12,06 | Přečteno: 1088x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Hostičková

Nepořádkový systém domácnosti

Je jako nádor. Když jej nestihnete zastavit včas, rozroste se úplně všude a je velmi obtížné se ho zbavit. V některých případech se ho nezbavíte nikdy.

11.6.2014 v 18:38 | Karma: 9,51 | Přečteno: 646x | Diskuse| Ostatní

Jana Hostičková

Fenomén jménem rýma

Snad každý ji někdy měl. Je neúprosná a neskryjete se před ní nikde. Jde o věc zcela nechutnou, ale je součástí našeho života.

29.5.2014 v 21:28 | Karma: 9,85 | Přečteno: 635x | Diskuse| Ostatní

Jana Hostičková

Takové normální ráno

Je brzké ráno, sluníčko svítí, mráčky se brouzdají po obloze a já se probouzím s krásným úsměvem do nového dne. Ach, jak idylický začátek. Vystrčím jednu nohu, druhou, pak následuje ruka a nakonec hlava. Na můj povel tři dva jedna odhodím peřinu a pokouším si elegantně stoupnout.

28.5.2014 v 14:48 | Karma: 9,96 | Přečteno: 775x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Prkénko nahoře versus prkénko dole

Všichni to známe. Kolik domácností už bylo kvůli tomuto problému v hádce ani nepočítám. Je to další rozdíl mezi mužem a ženou, ale proč?

28.5.2014 v 12:59 | Karma: 12,79 | Přečteno: 1451x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 806x
Píšu, když mě to chytne. Píšu, co od lidí pochytím. Píšu v dobré náladě. Píšu, protože mě to baví!

Seznam rubrik