Závislost na automatech

Ten stroj, jenž byl postaven do mnou velmi navštěvovaného místa, je peklem pro moji peněženku. Již v titulku jsem se dopustila drobné mystifikace, jelikož má závislost na automatech není přesně toho typu, co si většina z nás představuje. Nicméně jsem jej zvolila záměrně pro upoutání vašich očních bulev přímo na tento článek.

Jsem závislá na automatu, ale ne na hracím. Jsem závislá na automatu na kávu a všeliké dobroty. Všechno se to stalo jednoho krásného zářijového dne, kdy byl do mnou velmi často navštěvované budovy vpraven tento stroj. Samozřejmě že předtím tam byl jemu podobný, ale už měl nějaký ten rok za sebou a nedokázal mě omámit jako ten nový. Zkrátka mě tento objekt očaroval svou mladistvostí, čistotou, mohutností a neskonale famózním nitrem, které v sobě skrývá objekty mých nejtajnějších tužeb.  Jeho tělo a trup prozařují má rána a dopoledne. Jsem polapena, zamilována, uchvácena.

Zkrátka je to obřad, tradice… vlastně folklór. Den co den neváhám zdolat tisíce schodů pro získání aspoň kousku duše automatu. Jsem posedlá a neváhám svou zvrhlost přenášet dále. Zlanařila a uvedla jsem do neštěstí i dalšího člověka, jenž musí se mnou snášet chtíč po delikatesních vnitřnostech zařízení.

Je to naprosto elementární. Stačí si vzít svou peněženku a otočit ji o 180°. Všechny malé kovové věci, které vypadnou, se pak snažím nepozorovaně sebrat, dát signál svému kamarádovi a pelášit společně ke zdroji naplnění našich tužeb. Následovně uchopím mezi ukazováček a palec kovovou placičku, kterou vhodím do útrob zařízení a zadám přísně tajný kód, který musím zjistit zadíváním se do blahodárného centra stroje.  A pak to přijde – chvíle neskonale hříšného pocitu, který je doplňován pomalým dopadem mnou zvoleného kousku duše automatu do místa určení.  Poté mohu vložit svou ruku dovnitř a dotknout se tak toho blaha snad jen na malou chvíli a odhodlaně se dám do požívání onoho pokrmu celým svým trávicím traktem. Opět zdolávám schody se šarmem a důslednou vážností, se kterou vychutnávám obsah a následovně při chůzi spaluji kalorie, jež nabudu z duše - léčivé potraviny.

Jenže vždy přijde vystřízlivění, které se samozřejmě dostavilo. V prvopočátcích začínala místo mě spalovat kalorie má peněženka a v druhopočátcích se dostavila má dobrá kamarádka, která se stala mou lékařkou v závislosti. Vytvořila si speciální papír, kam zapisovala mé útraty. Nejprve to docela fungovalo, dokonce jsem si začala kupovat levnější kelímek na kávu, nicméně se to po měsíci zvrtlo a jsem v tom znovu. Ale moc děkuji za její terapii, stále cítím naději.

Je to se mnou špatné, ujíždím na automatu na kávu a dobroty. Leze to do peněz. Musím s tím přestat, ale až od zítřka anebo ne, až od příštího týdne… to budou Vánoce… tak si to dám jako novoroční předsevzetí.

Krásné Vánoce a šťastný nový rok, nechť automaty prozáří i vaši duši. 

Autor: Jana Hostičková | pondělí 15.12.2014 19:10 | karma článku: 7,18 | přečteno: 556x
  • Další články autora

Jana Hostičková

Vlak bude na svém příjezdu asi deset minut opožděn aneb dobrodrůžo začíná

Abych se narovinu přiznala s výběrem společnosti, která mě přepraví do místa určení, jsem moc neváhala. Ono totiž ani nebylo z čeho vybírat, navíc všechno vypadalo tak nevinně.

3.8.2016 v 19:48 | Karma: 20,71 | Přečteno: 1026x | Diskuse| Cestování

Jana Hostičková

Jak jsem s grácií kupovala dárky den před Štědrým dnem

Byl 23. prosinec a já jsem neměla ještě žádný dárek. Což o to, mé nitro zůstávalo poměrně klidné, ale nevím, jak by to přijali mí blízcí, kdybych je neobdarovala nějakým hezkým dárkem.

9.1.2016 v 17:00 | Karma: 5,82 | Přečteno: 284x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Blondýna na sportovním utkání

Už se stává téměř tradicí, že se jednou za rok objevím jako jedna z organizátorů na florbalovém turnaji. Paradoxní je, že florbalovým pravidlům extra neholduji a sedím za pultem bodového rozhodčího.

2.11.2015 v 19:30 | Karma: 9,10 | Přečteno: 594x | Diskuse| Ostatní

Jana Hostičková

Posilování je moje cesta i cíl. Pro činky jsem se narodil, pro bicáky žiju.

Protahujete svalíky a znásilňujete stroje ve vašem fitness dómu? Tvrdé cvičení, které vás dostane až na vrchol. Stačí jen dřina, odříkání a pár stovek na permanentku do fitnessu. Že bychom začalivěřit ve svatého Činku?

5.8.2015 v 19:00 | Karma: 10,05 | Přečteno: 332x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Hostičková

Když si záda vezmou dovolenou

Nemůžete se pohnout a naříkáte celý den, vaše pohyby jsou umožněny jen do určitého úhlu, jinak hrozí akutní bodání, které projevujete naříkáním vstříc svému okolí.

22.5.2015 v 19:30 | Karma: 7,66 | Přečteno: 375x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradí ji Havel?

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:31

Přímý přenos Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Vrah hodil tělo ubodaného muže do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024,  aktualizováno  13:27

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Odvrátili jsme dronový útok na Minsk z území Litvy, tvrdí Bělorusko

25. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  13:21

Šéf běloruské tajné služby (KGB) Ivan Tertel ve čtvrtek uvedl, že se podařilo zmařit dronový útok...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  13:10

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 806x
Píšu, když mě to chytne. Píšu, co od lidí pochytím. Píšu v dobré náladě. Píšu, protože mě to baví!

Seznam rubrik