Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ústa zahalená do oparu

A je to tady! Po více než půlroční absenci tohoto útvaru na mé tváři mohu s radostí v srdci oznámit, že je zpět a ve své nejlepší kondici. Bystřejší jedinci již jistě pochopili, že objektem pokrývající má ústa je opar. Šťastlivci, kteří nebyli obdařeni čas od času vzrůstajícím, nechutným a oplzlým elementem zdobícím okraje mých rtů, mohou slavit. To naše „asociace herpes oparus“ má situaci lehce komplikovanější. Zkrátka nikdy se jej nezbavíme.

   Řekněme, že opar má své „letní“ a „zimní“ sídlo. Na letní rekreaci vyjíždí na povrch lidské kůže pěkně se provětrat na čerstvý vzduch a jeho zimní zámeček se nachází v klidných útrobách našeho těla. Slova letní a zimní nespojujte s příslušnými měsíci, jde čistě o mnou vymyšlené pojmenování pro lepší pochopení chování oparu.

   Nyní bych se chtěla zaměřit na letní sídlo, které je pro mě, mé zrcadlo a okolí vizuálně významnější.  Jde tedy o období výskytu herpetického puchýřku na vnější straně mého rtu. První dny, kdy vyvstane na povrch, jsou nesnesitelné. Členové mé „pseudoasociace“ mi jistě budou rozumět. V těchto dnech má malá obluda rozměry jen několik milimetrů, ale ve své duševní podstatě dosahuje velikosti několik centimetrů a dokonce i metrů. Mám pocit, že ho mám přes celou hlavu a všichni lidé, se kterými přijdu do kontaktu, se musí na moji škaredou herpetickou skvrnu dívat a při jejich neštěstí se semnou ještě bavit, a tím se jim prodlužuje doba, kterou musí sledovat můj nerudný, škaredý a nechutnaný puchýř. Ano, opravdu mám při hovoru s lidmi, za přítomnosti oparu pocit, že pokryl nejen mou hlavu, ale i tělo od kořínků vlasů až po konečky prstů. Zkrátka jeden velký chodící opar a k tomu sebevědomí na nule. A ještě při mé na sebe upozorňující schopnosti velkou část lidí nezapomenu informovat o tom, že jsem nositelem oparu asi kvůli tomu, aby byli spraveni s tím, že o této skutečnosti na mých rtech vím a zahájila jsem s touto záležitostí léčební řízení.  

  Můj malý cizopasník na mých ústech je velmi družného vychování. Jakmile se má ústa střetnou s jinými ústy, či předměty, které se potom střetnou s jinými ústy, herpetický  zlobřík nečeká a vytvoří si velmi rychle další letní, a pokud daná osoba není členem asociace tak i zimní sídlo v novém lidském těle.

   Samozřejmě že družba oparu může probíhat i na jedněch rtech. Můj osobní rekord jsou tři opary zároveň. Opravdu úctyhodný výkon, musím se před sebou sklonit.

   Ale jelikož se nacházíme v moderní době, tak nám s léčbou může pomáhat spousta seriózních léčiv, navržených předními odborníky. Zastaralejšími způsoby jsou babské rady, které jdou ovšem do módy. Ale nejlepším lékem je stejně nejspíš čas. Po týdnu a více opar odjíždí na zimní sídlo a já se mohu směle věnovat osobnímu rozvoji v sebevědomí, které jsem za týden s oparem dokázala dokonale ztratit.

                                       Tak na „ šťastnou“ shledanou, pane opare.

Autor: Jana Hostičková | neděle 9.11.2014 20:30 | karma článku: 6,37 | přečteno: 327x
  • Další články autora

Jana Hostičková

Vlak bude na svém příjezdu asi deset minut opožděn aneb dobrodrůžo začíná

Abych se narovinu přiznala s výběrem společnosti, která mě přepraví do místa určení, jsem moc neváhala. Ono totiž ani nebylo z čeho vybírat, navíc všechno vypadalo tak nevinně.

3.8.2016 v 19:48 | Karma: 20,71 | Přečteno: 1026x | Diskuse| Cestování

Jana Hostičková

Jak jsem s grácií kupovala dárky den před Štědrým dnem

Byl 23. prosinec a já jsem neměla ještě žádný dárek. Což o to, mé nitro zůstávalo poměrně klidné, ale nevím, jak by to přijali mí blízcí, kdybych je neobdarovala nějakým hezkým dárkem.

9.1.2016 v 17:00 | Karma: 5,82 | Přečteno: 284x | Diskuse| Společnost

Jana Hostičková

Blondýna na sportovním utkání

Už se stává téměř tradicí, že se jednou za rok objevím jako jedna z organizátorů na florbalovém turnaji. Paradoxní je, že florbalovým pravidlům extra neholduji a sedím za pultem bodového rozhodčího.

2.11.2015 v 19:30 | Karma: 9,10 | Přečteno: 594x | Diskuse| Ostatní

Jana Hostičková

Posilování je moje cesta i cíl. Pro činky jsem se narodil, pro bicáky žiju.

Protahujete svalíky a znásilňujete stroje ve vašem fitness dómu? Tvrdé cvičení, které vás dostane až na vrchol. Stačí jen dřina, odříkání a pár stovek na permanentku do fitnessu. Že bychom začalivěřit ve svatého Činku?

5.8.2015 v 19:00 | Karma: 10,05 | Přečteno: 332x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Hostičková

Když si záda vezmou dovolenou

Nemůžete se pohnout a naříkáte celý den, vaše pohyby jsou umožněny jen do určitého úhlu, jinak hrozí akutní bodání, které projevujete naříkáním vstříc svému okolí.

22.5.2015 v 19:30 | Karma: 7,66 | Přečteno: 375x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 806x
Píšu, když mě to chytne. Píšu, co od lidí pochytím. Píšu v dobré náladě. Píšu, protože mě to baví!

Seznam rubrik